În cazul în care produsul sau produsele comandate nu sunt conforme cu descrierile de pe site și nu sunteți mulțumiți de calitatea lor, de aspect, de gust sau de alte elemente, acestea pot fi returnate în termen de 14 de zile calendaristice care încep să se scurgă de la momentul livrării. Conform OUG 34/2014 actualizată, clientul poate returna un produs în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data facturării, urmând ca în termen de cel mult 14 zile sa ii fie returnați banii în contul IBAN indicat prin solicitarea scrisă trimisă la adresa de e-mail info@hohi.ro. De asemenea, este posibilă și înlocuirea produsului. Clientul va trebui să specifice în cererea transmisă prin e-mail dacă dorește returnarea sumei plătite sau dorește să i se înlocuiască produsul sau produsele comandate cu unele similare și de aceeași contravaloare disponibile în oferta site-ului Kohi.ro.
Produsele returnate, respectiv pachetele de cafea nu trebuie să prezinte degradări fizice ale ambalajului sau ale etichetelor. De asemenea, nu vor fi acceptate pentru retur pachetele de cafea din care s-a consumat mai mult de 10%. Produsele returnate vor fi însoțite de documentele de achiziție, dacă este cazul, respectiv facturi sau chitanțe.